stage canada - Reisverslag uit New Glasgow, Canada van yancocanada - WaarBenJij.nu stage canada - Reisverslag uit New Glasgow, Canada van yancocanada - WaarBenJij.nu

stage canada

Door: yanco

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2014 | Canada, New Glasgow

Gisteren zaterdag 2 augustus zijn wij, Jeffrey en ik vertrokken van uit Nederland naar Canada voor 2 maanden stage. De vlucht duurde erg lang en we hadden nog oponthoud Londen daardoor duurde de vlucht wat langer als gepland. Uiteindelijk zijn we rond 8 uur plaatselijke tijd aan gekomen op het stage adres. S'avonds heb ik nog met mijn stage begeleider in de stal gekeken op de boerderij. Op zondag de 3de hebben we veel in het gebied rond gereden en al het land bekeken de maïs staat er mooi bij en het gras groeit ook erg mooi.
Meer verslagen en info over mijn stage in Canada volgen de komende weken.

  • 04 Augustus 2014 - 17:35

    Nellie Blankers:

    Hoi Yanco,

    Wel leuk dat je gelijk al je reiservaring op hebt geschreven .

  • 08 Augustus 2014 - 21:05

    Heleen:

    Hoi Yanco,
    Je eerste weekje zit er bijna op.
    Ik ben benieuwd naar je verdere belevenissen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, New Glasgow

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

stage canada

15 Augustus 2014

stage canada

03 Augustus 2014

stage canada

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 3053

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: